Общи условия

Данни на фирмата

Име: Sensilab d.o.o.

Адрес Verovškova 55a, 1000 Ljubljana

Регистрационен номер: 2113732000

Данъчен номер: SI 27404927

Правен представител: Domen Ščukovt, director executiv

E-mail: info@slimjoy.bg

Телефон: 0312295205

1. Общи условия

Общите условия се изготвят в съответствие със Закона за защита на потребителите, основаващ се на препоръките на Сметната палата на Словения и Международните кодекси за електронна търговия. Онлайн магазин Sensilab d.o.o. (наричан по-долу "онлайн магазин") се администрира от Sensilab d.o.o. доставчик на услуги за електронна търговия (наричан по-нататък "продавач").

При регистрирация в онлайн магазина, потребителят получава потребителско име, което е същото като имейл адреса му и потребителска парола, която потребителят избира сам. Потребителското име и потребителската парола определят и свързват потребителя с въведените данни. С регистрацията си потребителят гарантира, че е възрастен и че е отговорен за действията си.

С регистрацията посетителят става потребител и получава правото да купи. Чрез закупуване на продукт потребителят става купувач. Тези "Общи условия" определят работата на онлайн магазина, правата и задълженията на посетителя, потребителя и купувача, както и връзката между продавача, потребителя и купувач на продуктите, предлагани от онлайн магазина.

2. Достъп до информация

Продавачът винаги е длъжен да предоставя на потребителя:

  • Идентификационни данни за продавача (по-специално името и седалището на дружеството, както и уникалния идентификационен код, с който е регистрирано);
  • Данни за връзка, които позволяват на потребителя да комуникира бързо и ефективно с Продавача (имейл, телефон и др.);
  • Информация за основните характеристики на продуктите или услугите, закупени в онлайн магазина, включително следпродажбените услуги и гаранции;
  • Информация за достъп до продуктите и услугите предлагани от онлайн магазина;
  • Начинът и условията на доставка на продуктите и изпълнението на услугите, особено мястото и срока на доставка;
  • Информация за начина на плащане;
  • Информация за наличността на оферти в онлайн магазина;
  • Информация за периода, през който офертата може да бъде отменена, и условията за отказ;
  • Информация относно връщането на стоки и какво може да бъде върнато;
  • Информация относно процедурата за подаване на оплаквания;

3. Оферти, условия за доставка и обработка на поръчки

Прмоциите в онлайн магазина, поради естеството на бизнеса, се променят/актуализират често и в къси времеви интервали.
Времето за доставка на продуктите, които са на склад, е 5-7 работни дни след потвърждение на поръчката, понякога по различни причини може да имаме малки забавяния.

Таксите за доставка имат следните стойности:

  • между 0-59,99лв, стойността за доставка е 8лв,
  • за поръчки по-големи от 60 лв, транспортът е безплатен, с включен ДДС, за пратки до 2 кг.

За пратки с тегло над 2 кг ще се свържем с Вас, за да Ви информираме за размера на таксата за доставка.
Таксата за доставка на територия на цяла България е едаква, независимо от избраното местонахождение.

4. Начин на плащане

Продавачът предлага на потребителя следните опции за плащане на продуктите в онлайн магазина:

  • плащане при доставка;
  • плащане с банкова карта директно при завършване на поръчката;

5. Цени

Продажните цени в онлайн магазина са валидни за всички потребители, които използват този онлайн магазин. Цените в онлайн магазина са посочени в ЛЕВА и включват ДДС, освен ако не е посочено друго.

ДДС-то се изчислява:

  • за хранителни добавки и храни 9.5% 
  • за козметични продукти и транспортни данъци 20%

Всички показвани цени са цените на продуктите без включена таксата за доставка (вижте точки 3 и 10). Всички цени са валидни за поръчки, направени онлайн.
Всички цени са валидни при създаване на поръчка и нямат срок на валидност, Продавачът си запазва правото да променя цените без предизвестие.

Въпреки големите усилия на продавача да предостави на купувача най-новата и най-точна информация, понякога посочената цена може да е неправилна. В случаят, описан в предходното изречение и при промяна на цената по време на обработката на поръчка, Продавачът има следните задължения:

  • Да информира потребителя (купувача) за новите цени, потребителят (купувачът) в този случай има възможност да промени частично или изцяло поръчката си или да потвърди поръчката с новите цени без допълнителни разходи;
  • Да предпстави на потребителя (купувача) достъп до поръчката му и в същото време да му предложи решение в полза и на двете страни.

6. Процесът на закупуване

6.1 Получаване на поръчката

След получаване на поръчката, потребителят (купувачът) ще получи потвърждение на електронната си поща от Продавача. Потребителят (купувачът) има на разположение един час (1 час) след получаването на съобщението за потвърждение на поръчката, в който може да анулира поръчката без последствия. С изключение на горенаписаното изречение за анулирането на поръчката, потребителят (купувачът), след получаване на поръчката, вече не може да променя съдържанието ѝ. Потребителят (купувачът) винаги има на разположение в своя профил в онлайн магазина на Продавача, информация за съдържанието и състоянието на поръчката.

6.2 Потвърждаване на поръчката

Ако потребителят (купувачът) не отмени поръчката, както е посочено в 6.1, поръчката се обработва. Продавачът, след получаване на поръчката, проверява наличността на поръчаните продукти и потвърждава поръчката или я отхвърля поради някаква причина. Продавачът, за да потвърди точността на данните и адреса за доставка, може да се свърже с потребителя (купувача) на телефонния номер посочен за контакт с потребителя. Договорът за покупко-продажба на поръчаните продукти между продавача и потребителя (купувач) на този етап е окончателен (вж. Точка 7.).

6.3 Пращане на поръчката

Продавачът подготвя и изпраща поръчани продукти в рамките на договорения срок, понякога поради обективни причини може да има закъснения от няколко дни. При подобна ситуация, потребителят ще бъде уведомен за това.

7. Договор за покупко-продажба

Продавачът издава на потребителя, който купува продукти от онлайн магазина, фактурата в писмена форма, с разбивка на разходите. Договорът за покупко-продажба под формата на поръчка за покупка се съхранява по електронен път на сървъра на Продавача и потребителят (купувачът) има достъп до тази информация по всяко време чрез своя неговия профил. Договорът за покупко-продажба се сключва на български език.
Договора за покупко-продажба между продавача и потребителя (купувача) влиза в сила, когато продавачът потвърди поръчката (виж точка 6.2.). От този момент всички цени и условия на покупка са окончателни и се прилагат както за Продавача, така и за потребителя (купувача).

8. Право на отказване на поръчката, връщане на продуктите

Потребителят (купувачът) има право, в рамките на 14 календарни дни от получаването на поръчката, да уведоми Продавача за оттеглянето си от договора за покупко-продажба на електронната поща info@slimjoy.bg, без да посочи причината за своето решението. Връщането на продуктите, закупени от Продавача чрез оттегляне от договора за покупко-продажба, се счита за анулиране. Единствената цена, която трябва да бъде поета от потребителя (купувач) в резултат на анулирането, е цената за връщане на продуктите.

При всяко връщане на продуктите те трябва да бъдат в същото състояние, в оригиналната опаковка и в кутията, непокътнати етикети, НЕИЗПОЛЗВАНИ и заедно с всички документи, които ги придружават (фактура, сертификати за гаранция и др.).

Не приемаме продукти, които показват признаци на износване или консумация, персонализирани продукти според изискванията на клиента, продукти, които показват физически промени, удари, олющвания, драскотини, вдлъбнатини, продукти без оригинална или повредена опаковка.

За да се спази крайният срок за оттегляне от договора за покупко-продажба, е достатъчно да се изпрати известие за оттегляне преди изтичането на посоченият срок. Срокът за отказ изтича 14 дни след:

  • датата на доставка, т.е. датата, на която Вие или третото лице (различно от превозвача), посочено от Вас, сте приели и физически владеете продукта;
  • в случай на няколко продукта, които са част от една поръчка и се доставят отделно: (i) последния ден, в който Вие или третото лице (различно от превозвача), посочено от Вас, приеме и физически владее последния продукт или ако е приложимо, датата, на която Ви информираме, че не можем да доставим поръчаните продукти; 
  • в случай на поръчка свързана с доставка на продукт, състоящ се от няколко партиди или части: датата, на която вие или трета страна (различна от превозвача), посочена от Вас, приеме и физически владее последната партида или част; или датата, на която Ви информираме, че не можем да доставим партидите или останалите части.

За да упражните правото си на оттегляна от договора за покупко-продажба, трябва да ни уведомите за решението си, като използвате формулярът за отказ, който ще ви бъде изпратен. След като прегледаме Вашата молба, ще ви изпратим имейл с нашето решение. Всяко получено искане за отказ от договора за покупко-продажба ще бъде прегледано и разрешено в съответствие с приложимите законови изисквания, в зависимост от вида на продуктите, намесени в тази ситуация.
Напомняме Ви, че съгласно член 57 от ззп, храни и козметика, продавани през сайта, които са податливи на влошаване или бързо изтичат на срока на годност или не могат да бъдат върнати поради здравословни или хигиенни причини или които са били разпечатани от потребителя, са освободени от на правото на отказ.

За да се спази крайният срок за връщане на продулт, е достатъчно да ни изпратите известието относно упражняването на правото Ви на отказ преди изтичането на 14 дневния срок.
Ако искането Ви за оттегляне от договора бъде потвърдено от нас, ние ще възстановим сумата на продуктите, които са предмет на молбата за оттегляне подписана от Вас, с изключение на разходите за доставка. Възстановяването на сумата се прави по банков път на банковата сметка посочена от Вас във формуляра за върщане на продукти, не по-късно от 30 календарни дни от датата на която сте ни информирали за Вашето решението да се оттеглите от това споразумение.
Разходите за връщане на продукта / продуктите, обхванати от желанието Ви за отказ, ще бъдат изцяло поети от Вас.

Ние си запазваме правото да отложим възстановяването на стойността на продуктите до датата на получаване им или до момента, в който представите доказателство, че сте върнали продуктите възможно най-скоро.
Купувачът има право да се откзаже, върне или замени продукт само веднъж. Повторният отказ ще се счита за злоупотреба и Продавачът има право да блокира незабавно, временно или за постоянно достъпа до профила на лицето, участващо в тази злоупотребата.

9. Права на интелектуална собственост

Sensilab d.o.o. се счита за автор на този сайт. Снимки, текстове, лозунги, рисунки, изображения, анимирани звукови последователности или не, както и всички интегрирани в този сайт произведения са собственост на Sensilab d.o.o. или трети страни, които са разрешили Sensilab d.o.o. да ги използват. Моделите и произведенията, представени на този сайт, са защитени в съответствие с правните разпоредби относно авторското право и сродните му права, както и със защитата на чертежите и промишления дизайн.
Възпроизвеждането на хартиен или цифров носител на посоченият по-горе сайт и произведенията и моделите, възпроизведени там, са разрешени, при условие че са предназначени за строго лична употреба, с изключение на всякакви рекламни и / или търговски цели и / или за информация, така че да спазват законовите разпоредби относно интелектуалната собственост.

С изключение на предвиденото по-горе, възпроизвеждането, представянето, използването и частичното или пълното модифициране на Сайта, независимо от процеса или поддръжката, на различните произведения и проекти, които съставляват Сайта, без предварително разрешение от Sensilab d.o.o, е строго забранено и се приема за фалшифициране, което представлява престъпление и е наказуемо съгласно действащите закони.

10. Гаранция

Продуктите имат гаранция, ако това е посочено върху фактурата или на гаранционния сертификат. Гаранцията е валидна, ако се спазват указанията и гаранционните условия, посочени в гаранционния сертификат или във фактурата. Гаранционният срок е посочен в гаранционния сертификат или във фактурата. Гаранционната информация може да бъде посочена в описанието на продукта в онлайн магазина. Ако в онлайн магазина няма гаранционна информация, продуктът няма гаранция. Потребителят (купувачът) може да поиска гаранция от Продавача или директно от производителя или оторизирания сервизен център. Гаранцията може да бъде заявена от потребителя, използвайки гаранционния сертификат или фактура. Производителят или оторизираният сервизен център има задължението да извърши гаранционно обслужване в рамките на 30 календарни дни от получаването на продуктите или да замени продуктите с идентични в перфектно състояние на работа.

11. Доставка

Продавачът ще достави поръчаните продукти на потребителя (купувача) в рамките на договорения срок. Продавачът има сключен партньорски договор с куриерската компания GLS. Продавачът си запазва правото да избере друга фирма за доставка, ако тя предоставя по-ефективни услуги.

12. Сигурност

Продавачът използва подходящи технологични и организационни средства за защита на съхранението и предоставянето на лични данни и плащания. За тази цел Продавачът използва 128-битовия SSL сертификат, издаден от оторизирана организация.

Сигурността на одобрението и транзакциите с кредитни карти се осигурява от системата MegaPOS. Оторизациите за кредитни карти се извършват в реално време с незабавна проверка на банковите данни. Данните за използваната кредитна карта не се съхраняват на сървъра на продавача.

За своята сигурност носи отговорност и потребителят, както за сигурността на потребителско си име и парола, така и за използваните програми и антивирусната защита на собствения му компютър.

13. Защита на непълнолетните

Продавачът в онлайн магазина не приема поръчки от хора, които той или тя подозира, че са непълнолетни, освен ако имат изрично съгласие на родителите или настойниците. Продавачът в онлайн магазина не предлага свободен достъп до вредни продукти и услуги на непълнолетни.
Продавачът, без изричното разрешение на родителите или настойниците, няма да приема никакви лични данни, свързани с непълнолетни, и няма да разкрива на трети лица данни, взети от непълнолетни, с изключение на родителите и настойниците. Всяко съобщение, предназначено за непълнолетни, ще бъде адекватно за тяхната възраст и няма да използва доверието им, липсата на опит или чувството им за лоялност.

14. Потребителски отзиви и мнения за продуктите

Отзивите, коментарите и мненияте, предоставени от потребителите или посетителите за продуктите, са част от функционалността на онлайн магазина и са предназначени за потребителската общност.

Продавачът не носи отговорност за съдържанието на мненията, коментарите и отзивите на продуктите, които потребителите или посетителите имат. Продавачът си запазва правото да проверява и да отхвърля мнения, коментари или отзиви, които съдържат очевидни лъжи, са подвеждащи, обидни, неприлични или които по мнението на Продавача не носят ползи на други потребители или посетители на онлайн магазина. Продавачът не носи отговорност за информацията относно мнения, коментари и отзиви и е освободен от задълженията, произтичащи от тази информация.

Чрез изразяване на мнения, коментари или отзив потребителят или посетителят изрично се съгласява с условията за ползване и позволява на продавача да публикува в медиите и интернет текстовете или частите от текстовете му. Продавачът има право да използва неограничено съдържанието на мненията, коментарите или отзивите и за всякакви цели, които са в интерес на Продавача, включително публикуването на реклами и маркетингови съобщения. Авторът на мненията, коментарите или отзивите декларира и гарантира, че той е материалният и морален собственик на авторските права върху писмените мнения, коментари и отзиви и че тези права се прехвърлят безплатно, постоянно и за неограничен период от време до Продавача.

15. Отговорност

Продавачът, чрез всички усилия, ще се опита да предостави точна и актуална информация в онлайн магазина, но свойствата на продукта, датите на доставка или цените може да се променят толкова бързо, че Продавачът не може да коригира информацията, публикувана в онлайн магазина.
Въпреки че продавачът се опитва да предложи точни изображения на продуктите, продавани в онлайн магазина, препоръчително е снимките да се третират като символични. Снимките не гарантират свойствата на продуктите.

Продавачът, в моментът на предаване на пакета с поръчаните продуктите на куриерската фирма, не носи отговорност за каквито и да е физически щети, разрушение или загуба на колета, липса му или неговото отваряне. В тези случаи потребителят (купувачът) трябва да подаде жалба до куриерската компания. Ако пакета е повреден, потребителят трябва да върне пакета на получената в състоянието в което го е получил, без да добавя или премахва нищо от пакета и да попълва жалба. Продавачът, заедно с куриерската компания, ще осигури уреждането на жалбата възможно най-скоро.

16. Оплаквания, съдебни спорове и изпълнение на закона

Продавачът спазва действащото законодателство за защита на потребителите. Продавачът има ефективна система за разглеждане на жалби и специализирано лице, което в случай на проблеми може да се свърже с клиента (купувача) по телефона или по електронна поща. В такива случаи потребителят (купувачът) може да поиска помощ на тел. нр.: 0312295205. Потребителят (купувачът) може да изпрати жалби на електронния адрес info@slimjoy.bg. Процедурата за подаване на жалби е поверителна.

Продавачът, в рамките на 5 работни дни, ще потвърди получаването на жалбата и ще съобщи на потребителя (купувача) колко време ще отнеме на процедурата и ще съобщи нейният етапа в подходящ срок. Продавачът ще направи всичко възможно да разреши споровете по взаимно съгласие. Ако не бъде постигнато споразумение по взаимно съгласие, всеки спор между Продавача и потребителя (купувач) ще бъде разрешен от компетентните съдилища в Любляна. Продавачът и потребителят (купувачът) взаимно признават валидността на електронната комуникация (по електронна поща) в съда.

Тези Общи условия и всеки спор между Продавача и потребителя (купувач) са предмет на словенските процесуални закони и не са предмет на правилата на международното частно право.
За всички случаи, както и права и задължения, които не са обхванати от настоящите Общи условия, се прилагат Законът за задълженията, Законът за електронната търговия, Законът за защита на личните данни и Законът за защита на потребителите.

16.1 Решаване на спорове, уредени извън съда

Съгласно правните стандарти, Sensilab не признава като компетентен за разрешаване на потребителски спорове нито един изпълнител на извънсъдебни решения, спорове, които потребителят може да инициира в съответствие със Закона за разрешаване на спорове извън апелативните съдилища. Ако купувачът / потребителят не е удовлетворен от разрешаването на спора, той може да подаде петиция в съответствие с гореспоменатия акт за започване на извънсъдебно производство чрез Европейската платформа за разрешаване на спорове. Съгласно гореспоменатия закон Sensibleb предоставя връзката към Европейския орган за ОРС: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show Купувачът може да реши да предяви иск пред компетентния съд където има постоянно пребиваване.

17. Правила за поверителност

Цялата информация за политиката за поверителност и защитата на личните данни може да бъде прочетена тук.

18. Промени в Общите условия

Продавачът може да променя и / или допълва настоящите Общи условия в случай на промяна в правилата за управление на онлайн магазините, промяна на собствените си бизнес правила, в случай на промяна на сигурността на данните и други домейни, свързани с работата на онлайн магазина на Продавача. След промяната, Продавачат ще информира потребителите по съответния начин.

Всяка промяна и / или допълнение към секцията "Общи условия" влиза в сила и се прилага осем дни след публикуването на модификациите и / или допълненията. Ако измененията и / или допълненията към Общите условия са необходими за спазване на разпоредбите, те могат по изключение да влязат в сила и да се прилагат в по-кратък срок.

Потребителят (купувачът), който не е съгласен с промените и / или допълненията към Общите условия, трябва в рамките на осем дни да отмени регистрацията си, тъй като след изтичането на този срок анулирането на регистрациите вече не е разрешено. Анулирането на регистрацията се извършва с писмено изявление от потребителя до Продавача.

Общите условия са приети от изпълнителения директор а на Sensilab d.o.o. , Domen Ščukovt, в Любляна, на 07.26.2018.
Пожелаваме Ви приятно пазарувания в нашия онлайн магазин!