Общи условия

1. Общи условия

Общите условия се изготвят в съответствие със Закона за защита на потребителите, основаващ се на препоръките на Сметната палата на Словения и Международните кодекси за електронна търговия. Онлайн магазин Sensilab d.o.o. (наричан по-долу "онлайн магазин") се администрира от Sensilab d.o.o. доставчик на услуги за електронна търговия (наричан по-нататък " търговец ").

Име: Sensilab d.o.o.

Адрес Verovškova 55a, 1000 Ljubljana

Регистрационен номер: 2113732000

Данъчен номер: SI 27404927

При регистрирация в онлайн магазина, потребителят получава потребителско име, което е същото като имейл адреса му и потребителска парола, която потребителят избира сам. Потребителското име и потребителската парола определят и свързват потребителя с въведените данни. С регистрацията си потребителят гарантира, че е възрастен и че е отговорен за действията си. Чрез закупуване на продукт потребителят става купувач.

Настоящите Общи условия определят функционирането на онлайн магазина, правата и задълженията на посетителя, потребителя и купувача, както и бизнес отношенията между Търговеца и Потребителя като купувач на продукти от този онлайн магазин.

Съдържанието на уебсайта е за информационни и образователни цели и не е предназначено да замести медицинската консултация. Що се отнася до полезността на нашите съвети и предложения, съветваме потребителя да се консултира с личния си лекар в зависимост от здравословното му състояние.

2. Достъпност на информацията

Търговецът винаги е длъжен да предоставя на потребителя:

  • Идентификационни данни за търговеца (по-специално името и седалището на дружеството, както и уникалния идентификационен код, с който е регистрирано);
  • Данни за връзка, които позволяват на потребителя да комуникира бързо и ефективно с Търговеца (имейл, телефон и др.);
  • Информация за основните характеристики на продуктите или услугите, закупени в онлайн магазина, включително следпродажбените услуги и гаранции;
  • Информация за достъп до продуктите и услугите предлагани от онлайн магазина;
  • Начинът и условията на доставка на продуктите и изпълнението на услугите, особено мястото и срока на доставка;
  • Информация за начина на плащане;
  • Информация за наличността на оферти в онлайн магазина;
  • Информация за периода, през който офертата може да бъде отменена, и условията за отказ;
  • Информация относно връщането на стоки, какво може да бъде върнато и дали ще струва нещо на потребителя;
  • Информация относно процедурата за подаване на оплаквания и контакти на информационният център за обслужване на клиенти;

3. Оферти, условия за доставка и обработка на поръчки

Прмоциите в онлайн магазина, поради естеството на бизнеса, се променят/актуализират често и в къси времеви интервали.

Следователно могат да възникнат грешки. Моля, пишете ни на info@slimjoy.bg . Ще се опитаме да ги отстраним възможно най-скоро.

3.1. Време за доставка

За всички поръчки, които имат адрес за доставка в СТРАНА, датата на доставка е посочена на страницата на продукта в онлайн магазина. Всеки продукт от онлайн магазина е достъпен в разумен срок.

3.2. Методи за приемане и плащане на продукти

За информация относно приемането на продукта кликнете тук »

4. Цени

Всички цени в онлайн магазина са в лева и включват ДДС, освен ако изрично не е посочено друго. Всички цени в онлайн магазина са цените на продуктите и не включват разходите за доставка (виж т.3) Всички цени се отнасят само за електронната поръчка на продукти през онлайн магазина.

Всички цени се прилагат към момента на възлагане на договора и нямат предварително определена валидност, поради което се прилагат само за съответния им период. Въпреки изключителните усилия за предоставяне на най-актуална и точна информация от търговеца, е възможно информацията за цената да е неправилна

5. Процедура за покупка

5.1. Получаване на поръчката

След получаване на поръчката, потребителят (купувачът) ще получи потвърждение на електронната си поща от Търговеца. Потребителят (купувачът) винаги има на разположение в своя профил в онлайн магазина на Търговеца, информация за съдържанието и състоянието на поръчката.

5.2. Потвърждаване на поръчката

Ако потребителят (купувачът) не отмени поръчката, тя ще се обработи. Търговеца, след получаване на поръчката, проверява наличността на поръчаните продукти и потвърждава поръчката или я отхвърля поради някаква причина. Търговецът, за да потвърди точността на данните и адреса за доставка, може да се свърже с потребителя (купувача) на телефонния номер посочен за контакт с потребителя. Договорът за покупко-продажба на поръчаните продукти между продавача и потребителя (купувач) на този етап е окончателен (вж. Точка 6.).

5.3. Доставка на поръчката

Търговецът подготвя поръчаните продукти в уговорения срок. В електронното съобщение от предишното изречение, търговецът инструктира клиента (купувача) и за политиката за връщане на продукта и му предоставя информация как да се свърже с отдела за жалба или забавяне на доставката.

6. Договор за покупко-продажба

Търговецът ще издаде фактура на потребителя, който закупува продукт от онлайн магазина с разбивка на разходите и обяснение на правото да се оттегли от покупката, като върне закупения продукт, ако е необходимо и възможно. Договорът за покупко-продажба под формата на поръчка за покупка се съхранява по електронен път на сървъра на търговеца и е достъпен за потребителя (купувача) по всяко време в потребителския му профил.

От този момент нататък всички цени и други условия за покупка са фиксирани и се прилагат както за Търговеца, така и за Клиента (купувача).

7. Право на отказване на поръчката, връщане на продуктите

Формуляр за изпълнение на правото на потребителя да се откаже от договора от разстояние

Потребителят (Купувачът) има право да се свърже с Търговеца но електронната поща info@slimjoy.bg в рамките на 14 дни от датата на записване на поръчаните продукти и да го уведоми, че се оттегля от договора за покуко-продажба, без да е необходимо да посочва причината за такова решение. Връщането на закупените продукти на Търговеца се счита за известие за оттегляне в рамките на срока за оттегляне от договора за покуко-продажба. Единственият разход, който се поема от клиента (купувача), при оттегляне от договора за покуко-продажба, е цената за връщане на продуктите на търговеца.

Закупените продукти трябва да бъдат върнати на Търговеца незабавно или най-късно 14 дни от датата на връчване на известието за отказ от договора за покуко-продажба. Закупените продукти трябва да бъдат върнати на търговеца в непокътнати, освен ако продуктите са унищожени, дефектни, загубени или количеството им е намалено, без за това де е виновен клиента (купувача).

За върнатите стоки, Търговецът връща на Потребителя (Купувача) възможно най-скоро заплатената сума или използвания ваучер за подарък не по-късно от 14 дни след получаване на съобщението за анулиране на договора за покуко-продажба. Търговецът връща полученото заплащане от потребителя (купувача) по същия начин по който е получил плащането от потребителя (купувача), освен ако потребителят изрично е поискал връщането на сумата чрез друг метод на плащане, при което потребителят не поема никакви разходи. Върнатата сума се праща под формата на кредитно известие.

Въпреки че винаги действаме добросъвестно, може да има грешки в промените на сайта.

Търговецът се задължава да отстрани открития дефект възможно най-скоро.

Потребителят може да уведоми търговеца за грешката на електронна поща info@slimjoy.bg.

Ако поради грешка възникнат неоправдани разходи, търговецът се задължава да се опита да ги уреди възможно най-скоро.

Търговецът внимателно опакова всички продукти в кутията за доставка, преди да ги изпрати. Всички продукти са предварително опаковани неповредени, точно проверени и в оригинална опаковка.

Счита се, че съобщението за отказ от продукта е валидно, ако е подадено в рамките на упоменатия срок.

В случай на пазаруване от разстояние, търговецът може да задържи връщането на сумата, докато продуктите не бъдат върнати или докато потребителят (купувачът) не представи доказателство, че продуктите са били върнати обратно, освен ако търговецът не предложи сам да вземе върната стока.

Клиентът (купувачът) няма право да се откаже от дистанционен договор за доставка на запечатани стоки, които не са подходящи за връщане, поради здравни или хигиен причини, ако потребителят (купувачът) е открил печат след доставката.

Връщането на продукта при горепосочените условия не се отнася за продукти, закупени директно в търговските обекти на Sensilab (търговец).

8. Уреждане на технически грешки

Грешката е реална:

  • ако не притежава характеристиките, необходими за нормалното използване на продукта или за пускане на пазара;
  • ако изделието не притежава характеристиките, необходими за конкретната употреба, за която купувачът го купува, което продавачът е знаел или е трябвало да знае;
  • ако нещо не притежава качества и отличия, които са изрично или имплицитно договорени или предписани;
  • Ако търговецът е доставил нещо, което не съответства на поръчания модел или тип, освен ако извадката или моделът са показани само ориентативно.

Купувачът трябва да уведоми търговеца и да даде подробно описание на грешката до info@slimjoy.bg не по-късно от два месеца след датата, на която е открита грешката. Търговецът не носи отговорност за грешки, възникнали след 2 години от покупката. Купувачът трябва да даде възможност на търговеца да прегледа продукта.

Ако потребител (купувач) рекламира продукт в рамките на първите шест месеца от получаването на продукта, търговецът трябва да докаже, че жалбата на клиента (купувача) е неоправдана, т.е. продуктът няма грешка. Ако потребител (купувач) подаде жалба след шест месеца след получаването на продукта, потребителят (купувачът) трябва да докаже съществуването на самата грешка.

Потребителят, който правилно е информирал търговеца за грешката, има право да изиска от продавача да:

  • отстрани грешката на стоката или
  • върне част от платената сума пропорционално на грешката или
  • смени неизправна стоката  с нова безупречна стока или
  • върне заплатената сума.

Решението за предявяване на рекламация, е изключително и само от страна на потребителя и не е обвързано с каквато и да е поръчка.

Ако наличието на грешка при продукта не е спорно, търговецът трябва да изпълни искането на потребителя възможно най-скоро, но не по-късно от осем дни.

Търговецът трябва да отговори писмено на потребителя при поискване, не по-късно от осем дни след получаването на рекламацията, ако наличието на дефект или нередност в стоката или услугата е спорен.

9. Гаранция за удовлетвореност

Ние сме ангажирани с най-високите етични стандарти в областта на защитата на бизнеса и потребителите, което води до наша 100% гаранция за удовлетвореност.

Продуктите, които имат гаранция за удовлетвореност, са видимо маркирани в онлайн магазина. Ако клиентът (купувачът) не е удовлетворен от покупката, търговецът ще го възстанови напълно в рамките на 30 дни от датата на предевената рекламация. Единствената такса, която се дължи от клиента (купувача) при изпълнението на гаранцията за удовлетворение, е таксата за връщането на продуктите на търговеца.

Гаранцията за удовлетворение е валидна за 30 дни от датата на покупката, за продукти в размер на ползването на едно лице за период от един месец. Клиентът (купувачът) може също да получи възстановени пари за пакет, предназначен за употреба в продължение на няколко месеца, но продуктите, които той все още не е използвал, трябва да бъдат върнати на търговеца неповредени, в оригиналната им опаковка и в оригиналното количество, освен ако продуктите са били унищожени, дефектни, загубени или количеството им е намаляло, без за това да е виновен потребителят (купувачът).

Гаранцията за удовлетворение може да бъде предявена само с оригиналния потребителски акаунт.

Купувачът (потребителят) не може да се възползва от гаранцията за удовлетвореност повече от веднъж годишно за един и същия продукт. В рамките на една година потребителят може да се възползва до три пъти от гаранцията за удовлетвореност за различни продукти.

Търговецът гарантира, че продуктът ще изпълни целта си безупречно, ако купувачът спазва дадените инструкции и с това се гарантира спазването за условията за гаранцията на удовлетвореност.

Търговецът ще възстанови сумата за закупените стоки не по-късно от 30 дни на банковата сметка, посочена в искането на потребителя (купувача) в неговата молба за връщане на парите. За по-подробна информация за процеса на връщане на продукта, моля свържете се с нас на info@slimjoy.bg.

10. Доставка

Търговецът ще достави поръчаните продукти на клиента (купувача) в уговорения срок. Официалните партньори на Търговеца за доставка се посочват в края на процеса на покупката. Търговецът си запазва правото да избере друга услуга за доставка, ако това може да направи доставката по-ефективна.

В случай на видима повреда на опаковката или стоката, жалбата на клиента трябва да бъде предоставена на доставчика при получаване на стоката. При  такива стоки, купувачът не е длъжен да ги приеме и е в правото си да откаже пратката. В случай, че опаковката е физически повредена, няма съдържание или има признаци на отваряне, или ако продуктите са повредени в опаковката и купувачът все пак е поел такъв пакет, купувачът трябва да инициира процедурата за подаване на жалба при доставчика.

11. Сигурност

Търговецът използва подходящи технологични и организационни средства за защита на предаването и съхранението на лични данни и плащания. За тази цел, търговецът използва 256-битов SSL сертификат, издаден от оторизирана организация.

Оторизираните онлайн системи отговарят за сигурни разрешения и транзакции с кредитни карти. Упълномощаването на кредитни карти се извършва в реално време с незабавна проверка на данните в банките. Информацията за картата не се съхранява на сървъра на търговеца.

От съображения за сигурност потребителят е отговорен и за сигурността на потребителското си име и парола, както и за правилния софтуер и антивирусна защита на компютъра си.

12. Декларация за поверителност

Част от тези Общи условия е и Политиката за поверителност, която е достъпна тук.

13. Отговорност

Търговецът полага всички усилия, за да осигури актуалността и коректността на информацията, публикувана в неговия онлайн магазин, но свойствата на продукта, сроковете за доставка или цените могат да се променят толкова бързо, че търговецът да не успее да ги коригира своевременно данните, публикувани в онлайн магазина.

Въпреки че търговецът се опитва да предостави точни снимки на продукти, продавани в онлайн магазин, всички снимки трябва да се приемат само като ориентативни. Снимките не предоставят функции на продукта.

14. Жалби, спорове и прилагане на закона

Търговецът спазва приложимите разпоредби за защита на потребителите. Търговецът има ефективна система за разглеждане на жалби и има определено лице, което може да се свърже с потребителя (купувача) по електронна поща в случай на проблем. В случай на проблем или желание за обжалване, клиентът (купувачът) се свързва с Търговеца чрез имейл адрес info@slimjoy.bg. Процедурата за разглеждане на жалби е поверителна.

В рамките на пет работни дни, търговецът ще потвърди, че е получил жалбата и е разрешил гаранцията или искането за връщане на парите в рамките на законовия срок. Търговецът ще се стреми да вземе възможно най-доброто решение за всеки спор по взаимно съгласие. Ако не бъде постигнато приятелско уреждане на спора, с цел уреждане на всички спорове между търговеца и потребителя (купувач) по чл. 51 от ЗПП, ще се използва компетентен съд, за да се вземе решение относно задължението, което е предмет на спора.

Настоящите Общи условия и всички спорове между Търговеца и Потребителя (Купувача) се прилагат и се уреждат от словенското законодателство.

За всички взаимоотношения, права и задължения, които не са уредени от настоящите Общи условия, се прилагат съответно разпоредбите на Законът за задълженията, Законът за електронната търговия, Законът за защита на личните данни и Законът за защита на потребителите.

14.1 Извънсъдебно уреждане на потребителски спорове

В съответствие с правните норми, Sensilab не признава изпълнител на извънсъдебно уреждане на потребителски спорове като компетентен да разреши потребителски спор, който потребителят би могъл да стартира съгласно Закона за извънсъдебно разрешаване на спорове за потребителите (наричан по-долу ZlsRPS).

В случай, че клиентът / потребителят не е удовлетворен от решението на жалбата, той може, в съответствие с ZlsRPS, да подаде инициатива за започване на процедура за извънсъдебно уреждане на конкретен потребителски спор чрез Европейската платформа за разрешаване на спорове за потребителите (SRPS). Според ZlsRPS, Sensilab публикува и електронна връзка към европейските SRPS:

Купувачът може също да реши да заведе дело пред компетентния съд на неговото населено място.

15. Промени в общите условия

Търговецътът може да променя и / или допълва настоящите Общи условия в случай на промяна в правилата за управление на онлайн магазините, промяна на собствените си бизнес правила, в случай на промяна на сигурността на данните и други домейни, свързани с работата на онлайн магазина на Търговецът. След промяната, Търговецът ще информира потребителите по съответния начин.

Всяка промяна и / или допълнение към секцията "Общи условия" влиза в сила и се прилага осем дни след публикуването на модификациите и / или допълненията. Ако измененията и / или допълненията към Общите условия са необходими за спазване на разпоредбите, те могат по изключение да влязат в сила и да се прилагат в по-кратък срок.

Потребителят (купувачът), който не е съгласен с промените и / или допълненията към Общите условия, трябва в рамките на осем дни да отмени регистрацията си, тъй като след изтичането на този срок анулирането на регистрациите вече не е разрешено. Анулирането на регистрацията се извършва с писмено изявление от потребителя до Търговеца.

Общите условия са приети от изпълнителения директор а на Sensilab d.o.o. , Domen Ščukovt, в Любляна, на 9.7.2019.

Пожелаваме Ви приятно пазарувания в нашия онлайн магазин!